Dag 22: Davenport - Perry

We hebben een manateeeeeeeeeeeeeee gezien!!!!!!!! (= zeekoe). Deze worden in de zomer niet zo vaak gespot in de Weeki Wachee River, maar af en toe kan je er wel eens ééntje tegenkomen. En dat gelukje hadden wij vandaag dus! ;-) Het waren er zelfs 2, een kleintje en een iets grotere. Ze zwommen vlak naast onze kajaks!! Niiice! :-) 
Ik heb er jammer genoeg geen onderwaterfoto’s van omdat ik mijn pollen niet in het water durfde steken. Tja, Frouke in het water met een manatee (zélfs alleen met mijn handen) zou voor gelijkaardige taferelen als in dit filmpje zorgen! (Klik hier voor het filmpje) ;-P
Tegen dat ik mijn camera aan Len kon overhandigen waren we jammer genoeg ook al te ver afgedreven… Maaaaaaar ik heb er wel 1 bòvenwaterfoto en één filmpje van kunnen maken! 

Het heeft jammer genoeg wel weer geregend tijdens onze tocht maar dat maakte het niet minder mooi want het uitzicht was adembenemend!! 
Om ons volgende motel te bereiken moesten we 225km rijden waarvan 224km rechte baan en dan nog 1 kilometertje naar links. Nog nooit zo'n gemakkelijke rit gehad! ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten