Dag 8: Fort Myers Beach - Davenport

Volgens mij zijn we nu wel zo’n beetje in de hemel beland. Net aangekomen aan onze villa en het huis is boven alle verwachting!!! Je loopt er zò verloren als je niet uitkijkt! De kindjes zijn ook ràzend enthousiast en hebben morgen alvast géén zin meer om mee naar Universal Studios te gaan omdat ze eigenlijk véél liever hier zouden blijven. (Dûh) Had ik dat geweten had het mij niet zo veel aan pretparktickets gekost! ;-P Ze hebben het zwembad al grondig geïnspecteerd  en de gamesroom hebben ze ook al aan een grondige test onderworpen! Hééélemaal goedgekeurd! :-D 



Voorts hebben we vandaag veel uren in de auto gezeten, met de Sunshine Skyway Bridge als tussenstop. Dit is de hoogste brug van de Verenigde Staten. Het is een brug die zo hoog is dat er zelfs cruiseschepen onderdoor kunnen! Ik had op voorhand al enkele uitzichtspunten op de brug opgezocht om deze rustig te kunnen bekijken alvorens we er over zouden rijden. Èn om enkele foto’s te kunnen trekken natuurlijk! 1 van die uitzichtpunten was vanop Emerson Point Preserve . Daar hebben we een korte trail gedaan door een jungle achtig bosje langs het strand. Van daaruit hebben we zelfs enkele dolfijnen gespot, maar helaas was ik niet snel genoeg om deze op beeld vast te leggen… :-( 
Daarna zijn we nieuwe stappertjes gaan kopen in de Off Broadway Shoe Warehouse en zijn we vervolgens gestopt aan de Applebees om te gaan eten. Hier gaan we zéker nog eens naartoe, want hier hebben we de beste bediening ever gekregen!! (plus het goedkoopste restaurant tot nu toe!) ;-)