Dag 21: Davenport

We zijn vandaag naar Typhoon Lagoon geweest. Dit is 1 van de 2 Disney waterparken in Orlando. Deze had ik uitgekozen omdat ik had gelezen dat het golfslagbad daar redelijk indrukwekkend zou zijn. En òf het indrukwekkend was!! WOW! Om de 90 seconden komt er een golf van meer dan 2 meter hoog op je af! (opletten geblazen wanneer je niet zo’n vette zwemskills hebt zoals mij of je blaast je laatste adem uit in een onnozel Disney waterpark!!) ;-p


Ikzelf hield het dus na enkele golven al voor gezien (ben mijn leven nog niet beu…) ;-p De kindertjes daarentegen vonden het dan weer héiéélemaal geweldig en waren volledig in hun nopjes! De glijbanen waren ook superleuk! Gelukkig hebben we de ganse dag geen regen gehad en zijn we dan ook pas tegen 18u  naar huis gereden. Een supergeslaagde dag dus! :-) Oh ja, en we mochten ook onze eigen koelbox vòl eigen eten en drinken mee naar binnen nemen! En een parkeerticket van 22 dollar moest er òòk niet betaald worden deze keer in tegenstelling tot àlle andere parken die we tot nog toe gedaan hebben! + ze doen ook hier niet mee aan een Fastpasssysteem, (we hebben zelfs nérgens lang moeten aanschuiven), HE-LE-MAAL TOP dus!! Nooit verwacht op voorhand dat ik dit zou zeggen, maar DISNEY RULES!!!
Vandaag was het ook de laatste dag in onze villa (WHEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!) :-( 
We hebben al zo veel mogelijk  ingepakt om morgen op tijd te kunnen vertrekken richting de Weeki Wachee River om daar enkele uurtjes te gaan kajakken. Van daaruit zullen we dan doorrijden naar Perry dat zal dienen als tussenstop naar onze volgende bestemming, Panama City Beach.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten